Search
Close this search box.
دانلود برنامه Autostitch
دانلود برنامه Autostitch

درود بر شما کاربران گرامی و ارجمند فارس گرافیک، نرم افزار ” Autostitch ” را که زیبا و جذاب است را با کیفیت شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم تا بهره مند گردید.

مشاهده دیگر نرم افزار ها و اپلیکیشن ها در تارنما فارس گرافیک

اپلیکیشن Autostitch یکی از ابزار‌های قدیمی برای سیستم عامل‌های ویندوز و مک است که با استفاده از آن به راحتی قادر به ایجاد تصاویر پانوراما خواهید بود.

برای این نرم افزار یک نسخه دمو رایگان وجود دارد. بعد از اجرای اپلیکیشن، روی آیکون فولدر آن کلیک کرده و سپس تصاویر مد نظر خود را در آن بارگذاری کنید. با انجام این کار، اپلیکیشن به طور خودکار تصویر پانورامای مد نظر خودتان را با چسباندن آن‌ها به یکدیگر تولید خواهد کرد.

به یاد داشته باشید این اپلیکیشن بعد از ارائه تصویر نهایی، با اجرای نرم افزار تماشای تصویر پیش فرض سیستم عامل، تصویر مد نظرتان را نمایش خواهد داد. به همین منظور ذخیره سازی تصاویر از طریق اپلیکیشن دیگری امکان پذیر است. لازم به ذکر است که شما با رفتن به بخش تنظیمات می‌توانید این شرایط را تغییر دهید.

اپلیکیشن یاد شده نتایج خوبی از خود به جای می‌گذارد. رابط کاربری بسیار ساده‌ای که دارد، از اصلی‌ترین مزیت‌های این نرم افزار به شمار می‌رود.

  • رابط کاربری: ۵
  • امکانات: ۳
  • کیفیت خروجی نهایی: ۴

دانلود نسخه مک
دانلود نسخه ویندوز

محیط نرم افزار

دانلود برنامه Autostitch
لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت