Search
Close this search box.
دانلود اپلیکیشن AR Ruler
دانلود اپلیکیشن AR Ruler

درود بر شما کاربران و بازدید کنندگان ارجمند تارنما فارس گرافیک، اپلیکیشن ” AR Ruler ” جالب و کاربردی را با امکانات و کیفیت شگفت انگیز برای شما کاربران گرامی آماده نموده ایم تا بهره مند گردید.

مشاهده دیگر اپلیکیشن های گرافیکی و جذاب فارس گرافیک

خط کش ها جزء ابتدایی ترین ابزار موجود برای اندازه گیری ابعاد به شمار می روند که هم اکنون نیز بسیاری از افراد برای انجام امور مختلف از آن ها بهره می برند؛ اما در برخی از موارد برای تمامی ما پیش می آید که دسترسی به خط کش ها و یا ابزار اندازه گیری نداریم و نیاز است تا ابعاد یک شیء را اندازه گیری نماییم. در چنین شرایطی ابزار های هوشمند اندرویدی می توانند بهترین گزینه ممکن به شمار روند. AR Ruler App – Tape Measure Pro Unlocked عنوان یک خط کش حرفه ای و فوق العاده مخصوص تبلت و گوشی اندروید می باشد که توسط Grymala توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با پشتیبانی از سیستم بی نظیر واقعیت مجازی کمک می کند تا اندازه هر چیزی را تنها در چند ثانیه محاسبه نمایید. برای اندازه گیری های خود برنامه را اجرا کرده و با دوربین دیوایس هر نقطه را علامت گذاری کنید تا شاهد نمایش سریع اندازه های مورد نیازتان باشید. یکی از مهم ترین قابلیت های گنجانده شده در این استارت آپ توانایی اندازه گیری حجم، مساحت و محیط هر نوع جسم سه بعدی می باشد که کمک می کند بسیاری از محاسبات را در مدت زمان بسیار کوتاه تری انجام دهید. بهتر است این نرم افزار فوق العاده را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه AR Ruler App – Tape Measure اندروید :

  • اندازه گیری فاصله بین دو نقطه تنها با یک اشاره
  • سیستم فوق العاده واقعیت مجازی برای انجام بی نقص محاسبات
  • توانایی محاسبه حجم، مساحت و محیط اجسام سه بعدی
  • به نمایش گذاشتن تمامی محاسبات به صورت real time
  • امکان ذخیره سازی تمامی اندازه گیری های انجام شده
  • پشتیبانی از واحد های اندازه گیری مختلف و گوناگون

اپلیکیشن AR Ruler App – Tape Measure با داشتن مجموعه امکانات و قابلیت های متنوع در زمینه اندازه گیری ها توانسته است با پرداخت درون شبکه 19.99 دلاری خود امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای و کامل آن را از تارنما محبوب فارس گرافیک دریافت نمایید.

محیط اپلیکیشن

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت