Search
Close this search box.
دانلود اپلیکیشن Tiny Touches
دانلود اپلیکیشن Tiny Touches

درود بر شما کاربران و بازدید کنندگان ارجمند تارنما فارس گرافیک، اپلیکیشنTiny Touches : Animals – Baby Coloring Book ” زیبا و کاربردی را با امکانات و کیفیت شگفت انگیز برای شما کاربران گرامی آماده نموده ایم تا بهره مند گردید.

مشاهده دیگر اپلیکیشن های گرافیکی و جذاب فارس گرافیک

بازی کردن تقریبا عمده ترین کاری است که یک کودک انجام می دهد و می توان گفت که تمام زمان مفید کودک به بازی کردن می گذرد. برای همین گفته می شود که بازی کردن از عوامل موثر در رشد کودک و بالا بردن شناخت او از محیط است. یکی از بازی های مورد علاقه کودکان نقاشی است. نقاشی کردن را می توان جزء مفید ترین و سازنده ترین بازی ها دانست، چرا که علاوه بر سرگرم کردن کودک، حس کنجکاوی، کشف و ابداع را در او بالا برده و ذهن کودک را با مسائل ناشناخته درگیر می کند. برای همین پزشکان همواره توصیه می کنند که پدر و مادر ها کودکان خود را به بازی کردن به خصوص کشیدن نقاشی تشویق کنند. البته نقاشی کشیدن برای همه کودکان در هر سنی مناسب نیست و معمولا در سنین خیلی پایین قادر به کشیدن نقاشی و استفاده درست از دست هایشان نیستند، برای این که این کودکان را به نقاشی کشیدن و پرورش خلاقیتشان تشویق کنند از کتاب های رنگ آمیزی استفاده می کنند. کتاب های رنگ آمیزی کتاب هایی شامل نقاشی های بدون رنگ هستند که در اختیار کودک قرار گرفته و کودک با سلیقه و خلاقیت خود آن ها رنگ می کند. این کار، هم کودک را سرگرم کرده و هم باعث شناخت بیشتر او از محیط می گردد. امروزه اکثر کودکان بازی کردن با موبایل و تبلت را به کشیدن نقاشی و استفاده از مداد رنگی ترجیح می دهد، برای همین استفاده از یک اپلیکیشن رنگ آمیزی می تواند راه حلی هوشمندانه و موثر باشد. Tiny Touches : Animals – Baby Coloring Book عنوان یک اپلیکیشن رنگ آمیزی برای کودکان، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Ethem Volkan USLU توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه باعث می شود تا خلاقیت، تخیل و مهارت کودک شما بالا تر رفته و در نهایت به رشد کودکتان کمک می کند. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و کودکان در سنین خیلی پایین هم به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Tiny Touches : Animals – Baby Coloring Book اندروید :

  • بدون هیچ گونه تبلیغات در قسمت های مختلف برنامه
  • بدون پرداخت درون برنامه ای
  • بدون لینک های خارجی
  • دارای قابلیت پر کردن قسمت ها با سطل رنگ
  • کشیدن با استفاده از مداد و قلم مو و پاک کردن با استفاده از ابزار پاک کن
  • استامپ، بافت و الگو های متعدد
  • محیط رنگ آمیزی تمیز و ساده
  • قابلیت بازگشت به حالت قبلی و undo کردن حرکات (تا پنج حرکت قبلی)
  • قابلیت ذخیره سازی نقاشی ها در آلبوم برای ویرایش های بعدی
  • ساده و آسان

اپلیکیشن Tiny Touches : Animals – Baby Coloring Book برنامه ای زیبا و کارآمد است که طراحی بهینه شده ای برای استفاده کودکان در سنین پایین دارد. شما عزیزان هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارس گرافیک به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

تغییرات نسخه  v1.0.1:

* به روز رسانی سازگاری ها

محیط اپلیکیشن

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت