Search
Close this search box.
دانلود اپلیکیشن Doublicat
دانلود برنامه Doublicat Face Swap AI-tool

درود بر شما کاربران و بازدید کنندگان ارجمند تارنما فارس گرافیک، اپلیکیشن ” Doublicat Face Swap AI-tool ” زیبا و کاربردی را با امکانات و کیفیت شگفت انگیز برای شما کاربران گرامی آماده نموده ایم تا بهره مند گردید.

مشاهده دیگر اپلیکیشن های گرافیکی و جذاب فارس گرافیک

این برنامه بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد، شما با این برنامه مهیج می توانید چهره خود را در انیمیشن های معروف جایگزین کنید.
تا به این لحظه که این برنامه را در اختیار شما عزیزان گذاشتیم، هیچ سایت فارسی زبانی در وب سایت خود این برنامه را در اختیار مخاطبین خود نگذاشته است!

Doublicat: Face Swap AI-tool یکی از کامل ترین، بهترین و قدرتمند ترین و پرطرفدارترین اپلکییشن ویرایش تصویر (در کشورهای اروپایی و آمریکایی) برای اندروید می باشد که با دانلود بیش از صد هزار بار و با دارا بودن امتیاز 3.6 از 5.0 در پلی استور یکی از محبوب ترین فوتو ادیتور به شمار می رود که با نصب ان برروی موبایل هوشمند خود می توانید یک استودیوی عکس فوق العاده را در موبایل خود به ارمغان بیاورید و با استفاده از ابزارهای بی نظیری که در اختیار شما قرار می دهد تجربه ی کار با بهترین و کامل ترین برنامه فوتو ادیتور را داشته باشید. اپلیکیشن یاد شده در بالا تمام ابزارهایی را که برای ویرایش جای گذاری تصویر خود بر روی شخصیت های انیمیشن های مشهور احتیاج دارید را در اختیار قرار می دهد.
شما این امکان را در اختیار دارید تا از میان ده ها انیمیشن فوق العاده در دسته بندی های منحصر به فرد به صورت دلخواه برروی آن ها چهره خود را جای گذاری کنید و گیف های جالب و جذاب بسازید!
نکته قابل توجه این نرم افزار دانلود +100000 آن از پلی استور است که مطمئنا نظر هر کاربر اندرویدی را جلب می کند تا ان را امتحان نماید و به عظمت آن پی ببرد!

محیط برنامه

4.3/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت