Search
Close this search box.

پروژه افترافکت نمایش لوگو سه بعدی سینمایی

درود ، پروژه افترافکت نمایش لوگو سه بعدی سینمایی در سه استایل مختلف را در این مطلب از سایت برای شما کاربران و بازدیدکنندگان فارس گرافیک آماده دانلود کرده ایم که پیش نمایش آن را در ادامه می توانید مشاهده نمایید .

با پروژه افترافکت نمایش لوگو سینمایی ، بینندگان و مشتریان خود را با کیفیت بالا از نمایش متن برند خود تحت تاثیر قرار دهید. میتوانید به آسانی و به کمک PDF آموزشی موجود در این فایل، نوشته‌ی خود را ویرایش کنید و رنگ‌ها را بر اساس دلخواه تغییر دهید و بدین ترتیب پروژه را ویرایش کنید.

پرژه افترافکت چیست؟

پروژه افترافکت یک قالب آماده ویدیویی قابل سفارشی‌سازی و در واقع یکی از بهترین منابع برای ایجاد ظاهر حرفه‌ای و با کیفیت بالا در ویدیو است. معمولا وقتی یک طراح موشن روی پروژه‌ای در افترافکت کار میکند، از ساختار و فرمتی در پروژه استفاده میکند که توسط افراد دیگر قابل ویرایش نیست. در این حالت معمولا طراحان اجزای مختلف را نامگذاری نمیکنند، خوب دسته‌بندی نمیکنند و ساختار گیج‌کننده‌ای از فایل‌ها را ایجاد میکنند. در صورتیکه پروژه های آماده افترافکت مرتب هستند و استفاده از آنها آسان است و معمولا همراه با راهنمای آموزش استفاده می باشند.

پروژه افترافکت خوب طوری طراحی میشود که اکثر کاربران بتوانند به آسانی متن، رنگ و اجزای طراحی را تغییر دهند بدون اینکه لازم باشد ساختار فایل پیچیده‌ای که توسط طراح موشن گرافیک ایجاد شده را درک کنند. معمولا طراح کامپوزیشن‌های آماده‌ای در اختیار میگذارد که به شما اجازه میدهد خیلی ساده تصویر یا فوتیج خود را داخل آن قرار دهید و نوشته‌ها را با سرعت ویرایش کنید.

برای اینکه از پروژه افترافکت استفاده کنید به یک نسخه از نرم افزار افترافکت نیاز دارید. برای کسانی که با این برنامه آشنا نیستند باید گفت که این نرم افزار برای ساخت موشن گرافیک و جلوه های ویژه بصری استفاده می شود. بعضی طراحان کل فعالیت شغلی خود را صرف استاد شدن در افترافکت می کنند، اما اکثریت کاربران افترافکت از آن برای ساخت گرافیک‌ های ساده یا جلوه های ویژه برای ویدیو استفاده میکنند.

 

مشخصات پروژه افترافکت  :

  • حجم فایل: 81.6 مگابایت
  • نسخه افترافکت: CS6 و بالاتر
  • رزولوشن: Full HD – 1920×1080
  • راهنمای استفاده: pdf آموزشی به زبان انگلیسی

پیش نمایش پروژه افترافکت :

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت