Search
Close this search box.

پروژه افترافکت اسلایدشو سینمایی

درود . پروژه افترافکت اسلایدشو سینمایی را در این مطلب از سایت برای شما آماده دانلود کرده ایم که هم اکنون میتوانید رایگان دانلود نمایید .

پروژه افترافکت اسلایدشو سینمایی Cinematic Parallax Slideshow یک قالب ویدیویی آماده زیبا برای نمایش تصاویر به سبک پارالکس است که برای شما آماده کرده ام . این پروژه ۵ نسخه مختلف با زمان‌بندی متفاوت دارد و طولانی‌ترین نمونه آن دارای ۳۲ محل جایگذاری برای تصویر است. خیلی ساده میتوانید شکل لایه‌های پارالکس را سفارشی کنید. برای استفاده از این پروژه افترافکت به هیچ پلاگینی نیاز نیست. یک ویدیوی آموزشی شما را در استفاده از این فایل راهنمایی می‌کند. لازم به ذکر است که موزیک زمینه و تصاویر و ویدیوهای استفاده شده در ویدیوی پیش‌نمایش در فایل دانلودی وجود ندارند.

در ادامه پیش نمایش پروژه را مشاهده خواهید کرد.

پروژه افترافکت چیست؟

پروژه افترافکت یک قالب آماده ویدیویی قابل سفارشی‌سازی و در واقع یکی از بهترین منابع برای ایجاد ظاهر حرفه‌ای و با کیفیت بالا در ویدیو است. معمولا وقتی یک طراح موشن روی پروژه‌ای در افترافکت کار میکند، از ساختار و فرمتی در پروژه استفاده میکند که توسط افراد دیگر قابل ویرایش نیست.در این حالت معمولا طراحان اجزای مختلف را نامگذاری نمیکنند، خوب دسته‌بندی نمیکنند و ساختار گیج‌کننده‌ای از فایل‌ها را ایجاد میکنند.

در صورتیکه پروژه های آماده افترافکت مرتب هستند و استفاده از آنها آسان است و معمولا همراه با راهنمای آموزش استفاده می باشند.پروژه آماده افترافکت خوب طوری طراحی میشود که اکثر کاربران بتوانند به آسانی متن، رنگ و اجزای طراحی را تغییر دهند بدون اینکه لازم باشد ساختار فایل پیچیده‌ای که توسط طراح موشن گرافیک ایجاد شده را درک کنند.معمولا طراح کامپوزیشن‌های آماده‌ای در اختیار میگذارد که به شما اجازه میدهد خیلی ساده تصویر یا فوتیج خود را داخل آن قرار دهید و نوشته‌ها را با سرعت ویرایش کنید.

برای اینکه از پروژه افترافکت استفاده کنید به یک نسخه از نرم افزار افترافکت نیاز دارید. برای کسانی که با این برنامه آشنا نیستند باید گفت که این نرم افزار برای ساخت موشن گرافیک و جلوه های ویژه بصری استفاده می شود. بعضی طراحان کل فعالیت شغلی خود را صرف استاد شدن در افترافکت می کنند، اما اکثریت کاربران افترافکت از آن برای ساخت گرافیک‌های ساده یا جلوه های ویژه برای ویدیو استفاده میکنند.

مشخصات پروژه افترافکت اسلایدشو :

  • حجم فایل:  مگابایت
  • نسخه افترافکت: CS5 و بالاتر
  • ابعاد: Full HD 1920×1080
  • پلاگین مورد نیاز: ندارد
  • راهنمای استفاده: ویدیوی آموزشی به زبان انگلیسی

پیش نمایش پروژه افترافکت :

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت