Search
Close this search box.

آموزش حذف جوش و لکه های صورت

باسلام خدمت کاربران و بازدید کنندگان فارس گرافیک ، در این آموزش شما را با ترفند های از بین بردن لکه ها و جوش‌ های صورت با کمک ابزار Spot Healing در نرم‌ افزار فتوشاپ آشنا می‌کنیم.

مهم‌ترین موضوع در بکارگیری ابزار Spot Healing در واقع جایگذاری بافت‌ هاست. این ابزار قسمت آسیب‌ دیده‌ی تصویر را برداشته و به جای آن قسمت‌های سالم اطراف عکس را قرار می‌دهد.این ابزار بسیار مشابه با Healing Brush است اما شما در Healing Brush باید بافت مورد نیاز برای جایگذاری را خودتان انتخاب کنید در حالی که در Spot Healing Brush وظیفه‌ ی ابزار ، علاوه بر جایگذاری بافت ، یافتن قسمتی مناسب از عکس برای جایگذاری در منطقه‌ ی آسیب دیده است که همین موضوع سرعت کار را بالا می برد.

ممکن است روی صورت شما در تصویر لک ، جوش ، جای زخم ، چروک و موارد دیگری وجود داشته باشد که دوست نداشته باشید سایرین آن ها را ببینند. در اینجا با استفاده از این ابزار به شما آموزش می دهم که به ساده ترین شکل ممکن موارد ناخوشایند روی پوست چهره را حذف کرده و عکسی زیبا از خود داشته باشید.

البته به خاطر داشته باشید که پوست صورت مردان به لطافت پوست زنان نیست. و وقتی آنها روی صورتشان معایبی دارند، در حد امکان فقط جوش ها را از بین ببرید و لکه ها را نگه دارید. بعضی از خال ها و جوش ها که همیشگی هستند جزئی از شخصیت افراد هستند و از بین بردن آنها هم می تواند باعث تغییر شکل زیاد آنها شود و هم می تواند شخصیت آنها را در عکس تغییر دهد. همچنین سعی کنید کمی از قرمزی های روی پوست را نگه دارید، این قرمزی ها به طبیعی بودن پوست کمک می کنند و همچنین بافت پوست را نگه می دارند.

آموزش ویدیویی:

پیش نمایش:

[twenty20 img1=”30850″ img2=”30851″ offset=”0.5″]

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت