Search
Close this search box.

اکشن فتوشاپ دابل اکسپوژر Bi Exposure Action

باسلام خدمت شما کاربران و بازدید کنندگان فارس گرافیک .دراین پست اکشن فتوشاپ دابل اکسپوژر که جزو بهترین و ناب ترین اکشن ها می باشد اماده دانلود کرده ایم.

با استفاده از این اکشن می‌توانید تنها با یک کلیک اثر هنری زیبایی با افکت دابل اکسپوژر خلق کنید. پس از اجرای اکشن، همه چیز لایه بندی شده و قابل ویرایش خواهد بود. می‌توانید در انجام پروژه خود زمان زیادی صرفه جویی کنید و بیشترین کنترل خلاقانه را برای ایجاد اثر هنری داشته باشید.

action چیست؟

اکشن ها یکی دیگر از قابلیت های مهم و پرکاربرد فتوشاپ هستند به طوری که بیشتر افراد حرفه ای از Action استفاده زیادی میکنند که با استفاده از آنها میتوانید به کارتون سرعت ببخشید ، عملیات های تکراری رو به یک Action تبدیل کنید و بعدا از اکشنش استفاده کنید خیلی ساده فقط با چنتا کلیک ساده .فرض مثال شما تعدادی عکس دارید و قرار هست روی این عکس ها واتر مارک اضافه کنید ، برای این کار اکشن ها بسیار کاربرد دارن و میتونن برای ما مفید واقع بشن.اینطوری این کار با دقت بهتر و سرعت بیشتری انجام میشه به عبارت دیگه میشه گفت که اکشن راه میانبر و سریع برای انجام یک عمل به صورت خودکار بر روی عکس هستش.

بنابراین فتوشاپیست های حرفه ای برای این فعالیت های معروف یکسری عملیات را در فتوشاپ ضبط میکنند و آن را در اینترنت به اشتراک میگذارند تا دیگران برای این اکشن زحمت زیادی نکشند.

مشخصات :

  • ۵ حالت ترکیب عکس مختلف
  • ۵ فیلر مختلف
  • دارای Smart Object
  • فایل راهنمای استفاده

 

پیش نمایش:

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت