Search
Close this search box.

پلاگین افترافکت ساخت صحنه آهسته

باسلام خدمت بازدید کنندگان و کاربران عزیز فارس گرافیک .اینبار در خدمت شما هستیم با پلاگین افتر افکت صحنه آهسته حرفه ای و تغییر سرعت فیلم REVisionFX Twixtor Pro که می تواند سرعت نمایس فیلم را به صورت ویژه ای کم کند یا آن را افزایش دهد و همچنین Frame Rate تصاویر شما را تغییر دهد. این پلاگین می تواند به صورت حرفه ای و هوشمند صحنه آهسته های زیبا را برای شما خلق کند.

صحنه آهسته کردن فیلم یک تکنیک بسیار پر کاربرد و جذاب است که قطعا هر کسی دوست دارد آن را یاد بگیرد، البته نرم افزار های تدوین فیلم ابزار صحنه آهسته کردن فیلم را دارند اما پلاگین twixtor مانند یک معجزه گر عمل می کند.

پلاگین twixtor بر روی افتر افکت و پریمیر نصب می شود.

حتما دیده اید که شلیک گلوله یا شکستن لیوان آب را صحنه آهسته می کند و چه تصاویر فوق العاده ای خلق می شود.پلاگین twixtor این امکان را برای شما فراهم میکند، البته برای خلق یک اسلوموشن چشم نواز نیاز به دوربی با قابلیت تصویر برداری با فریم ریت بالا نیاز دارد.

پلاگین چیست؟

پلاگین ها ابزارهای جانبی هستند که شرکت سازنده نرم افزار مثلا افترافکت به کاربران داده تا اونها هم بتونند در زمینه بهبود و گسترش دادن کار برنامه فعالیت داشته باشند و معمولا همه برنامه هایی که چیزی رو تولید میکنند این خاصیت رو در برنامه گنجاندند.
پس هر شرکت و یا هر کسی میتونه برای برنامه مورد نظر مثل افترافکت یا فتوشاپ پلاگین بسازه و اصولا کارهای یک پلاگین در محدوده کارکرد اون برنامه هست ولی هر پلاگین برای خودش مراحل نصب و کارکرد های جداگانه ای داره و همین طور که خیلی از نرم افزارها در انجام دادن کارهای مشخصی با هم تفاوت های چشم گیری دارند پلاگین ها هم شامل همین مبحث هستند.

پیش نمایش:

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت