Search
Close this search box.
فونت-فارسی-آخرین-خبر

35,000 تومان

دانلود فونت آخرین خبر

 

فونت فارسی آخرین خبر، یکی از پر مخاطب ترین نرم افزار و رسانه های خبری فارسی زبان است که توسط موسسه فرهنگی هنری خراسان تشکیل شد، و به طور شبانه روزی شما از از آخرین رویداد های ایران و جهان مطلع می کند و به طور شبکه ای در تمامی استان ها و شهرستان های بزرگ فعالیت دارد.

هویت بصری این رسانه از مهم ترین عوامل پییشرفت آن محسوب می شود درست در زمانی که پایگاه های خبری توجهی به ظاهر و گرافیک رسانه خود نداشتند آخرین خبر با ارائه خدمات با بهره گیری از گرافیک ذهن مخاطب را به راحتی به سمت خود جلب کرد یکی از این عناصر زیبایی در رسانه نشانه لوگوی آن بود که به سادگی هر چه تمام تر طراحی شده، ما در این پست قصد معرفی فونت آخرین خبر را داریم که توسط جناب آقای هاشم شهرزاد طراحی شده.

همانطور که گفته شد این فونت از لوگو تایپ آخرین خبر الگو گرفته شده و می توان در محیط های تبلیغاتی، طراحی لوگو تایپ، عناوین کوتاه و نیمه کوتاه در طراحی پوستر، کارت ویزیت،بروشور،بیلبورد و بنر های تبلیغاتی از این فونت استفاده کرد

فونت آخرین خبر در چهار وزن Bold , Regular , Light , Thin طراحی شده است که علاوه بر تمام حروف و اعداد فارسی، از همه حروف لاتین نیز پشتیبانی می‌کند. این تایپ فیس در سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و اندروید تست شده و عملکرد کاملا صحیحی دارد.

پیش نمایش فونت:

لوگو تایپ آلفردو

لوگو تایپ دونات

فونت ایرانی آخرین خبر

نگین پرواز پارس

لطفا به این محتوا امتیاز دهید
دسته بندی ها: , برچسب ها: ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فونت فارسی آخرین خبر”

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت