Search
Close this search box.
موکاپ متن نئونی و فانتزی روی دیوار

درود خدمت تمامی کاربران وبسایت فارس گرافیک . “موکاپ استایل فانتزی متن ” را در این مطلب از سایت برای کاربران وبازدید کنندگان فارس گرافیک اماده دانلود کرده ایم.در ادامه با ما همراه باشید

موکاپ چیست؟

موکاپ ( MOCKUP ) یا به عبارتی دیگر پیش نمایش فایل ها ، قالب های گرافیکی آماده میباشد که در موضوعات مختلف و با فرمت PSD لایه باز می توان در امور طراحی به بهترین شکل ممکن از آنها استفاده نمود. گرافیست‌ها و طراحان گرافیک از موکاپ‌های آماده برای نمایش طرح‌های خود از جمله کارت ویزیت، وب سایت، تراکت، اوراق ، ست اداری و یا از آن به عنوان یک فایل گرافیکی زیبا در پروژه های طراحی خود استفاده نمایند تا بتوانند بر روی مشتری خود تاثیر بیشتری بگذارند و در عین حال بتوانند به حالتی سه‌ بعدی و واقع‌ گرایانه از آن‌چه مشتری پس از چاپ اثر با آن مواجه خواهد بود برسند.طبق گزارشات مشتریان وقتی نمونه های کار خود را به این شکل مشاهده میکنند رضایت بیشتری نسبت به کار دارند.

این موکاپ به صورت Smart Objct طراحی شده که توسط این قابلیت خیلی ساده و راحت می توانید تصویر یا متن خود را در این قالب آماده جایگذاری کنید و میتوانید به راحتی با یک کلیک و جایگزینی ساده طرح مورد نظرتون رو در معرض نمایش قرار دهید.

مشخصات :

  • RGB
  • فرمت: PSD
  • حجم:18/7 MB
  • رزولوشن: 300 DPI

پیش نمایش

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت