Search
Close this search box.
حراج!

Original price was: 140,000 تومان.Current price is: 80,000 تومان.

فونت فارسی بویاق

در زبان ترکی به رنگ رزی “بویاق”، به رنگ کردن “بویاماق” و به رنگرز هم “بویاقچی” می‌گوییم. فونت فارسی بویاق اثر جدید هاشم شهرزاد دیزج یک فونت هندسی و نمایشی است. این فونت بیشتر مناسب موضوعات تجاری و تبلیغاتی و مدرن از قبیل کاور و اسلاید شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات و بسته بندی می‌باشد. بویاق با توجه به شارپ و هندسی بودن، چهره مدرن و شبیه لاتین دارد به طوری که راستای عمودی ضخیم و راستای افقی نازک است.
فونت فارسی بویاق برای استفاده در اکثر آثار تبلیغاتی به ویژه برای لوگوتایپ و کسب و کارهای خلاق و نوین و حتی متن های طولانی بسیار مناسب است. فونت بویاق به صورت تک وزن طراحی شده است که علاوه بر تمام حروف و اعداد فارسی، از فونت مکمل انگلیسی نیز در آن استفاده شده است تا در متن های فارسی، انگلیسی نیازی به تغییر فونت نداشته باشید.

توضیحات طراح فونت بویاق
هاشم شهرزاد دیزج طراح فونت می گوید: فونت بویاق یک فونت هندسی و نمایشی شارپ است. این فونت رو میتوانید از سایت ایران فونت به صورت قانونی خریداری و استفاده کنید.
حتما پیشنهادات و انتقادات خودتان را در مورد این فونت در بخش دیدگاه های این محصول ثبت کنید تا توسط خود طراح فونت دریافت شود و در آپدیت های بعدی این فونت فارسی اعمال شود. همچنین تمامی آپدیت های این فونت برای خریداران تمامی نسخه ها رایگان می باشد و در پنل کاربری آنها فعال می شود.

دانلود رایگان فونت بویاق
جهت حمایت از صاحب اثر فونت بویاق را می‌توانید بصورت قانونی از سایت ایران فونت خریداری کنید. هنرمند نیز مانند تمام اقشار جامعه هزینه های روزمره ای دارد و هیچ هنری رایگان نیست. اگر به دنبال محصولی رایگان می‌گردید که شخص سازنده در پلتفرم مربوطه برای تهیه‌ آن محصول هزینه‌ای در نظر گرفته پیشنهاد می‌کنم دیگر نگردید و بصورت قانونی محصول مورد نظر را خریداری کنید زیرا درصورت مشاهده و یا استفاده غیرقانونی از محصول، سازنده حق این را دارد از شما شکایت کند و تحت پیگرد قانونی قرار بگیرید.

پیش‌نمایش فونت

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فونت فارسی بویاق”

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت