Search
Close this search box.
حراج!

Original price was: 110,000 تومان.Current price is: 60,000 تومان.

فونت فارسی دیزج

دیزج در اصطلاح عامه “دیزده”، به معنای دژ کوچک و به قولی دیگر معنی آن “دِه میان دو کوه” است.
فونت فارسی دیزج اثر هاشم شهرزاد دیزج از دسته فونت‌های سنتی و معاصر است. این فونت با طراحی منحصر به فرد و شخصیتی هندسی مناسب برای ساخت تایتل و نوشتن عنوان مطالب و همینطور طراحی پوستر و لوگو می‌باشد که با توجه به ظاهر قدیمی آن می‌تواند انتخاب مناسبی برای طراحی بنر و پوستر مذهبی نیز باشد.
با استفاده از فونت دیزج شما می‌توانید عناوین، لوگوها، بنرها و سایر طراحی‌های خلاقانه خود را با استفاده از یک فونت منحصر به فرد و قدرتمند تزیین کنید.
فونت دیزج به صورت تک وزن طراحی شده است که علاوه بر تمام حروف و اعداد فارسی، از فونت مکمل انگلیسی نیز در آن استفاده شده است تا در متن های فارسی، انگلیسی نیازی به تغییر فونت نداشته باشید. لازم به ذکر است فونت دیزج رایگان نیست و عواید حاصل از فروش این فونت صرف امور خیریه خواهد گرفت.

توضیحات طراح فونت دیزج
هاشم شهرزاد دیزج طراح فونت می گوید: فونت دیزج ویرایش و بهینه شده یک فونت عربی است و سعی شده ضمن برطرف کردن نقاط ضعف و باگ های این فونت، میزان کارایی آن نیز افزایش یابد. بنابراین ضمن حفظ شخصیت کلی فونت تغییرات اساسی‌ در فونت ایجاد و اقدامات پایه ای روی فونت و اعداد صورت گرفت و همچنین حروف لاتین به آن اضافه گردید. این فونت رو میتوانید از سایت ایران فونت به صورت قانونی خریداری و استفاده کنید.

دانلود رایگان فونت دیزج
جهت حمایت از صاحب اثر فونت دیزج را می‌توانید بصورت قانونی از سایت ایران فونت خریداری کنید. هنرمند نیز مانند تمام اقشار جامعه هزینه های روزمره ای دارد و هیچ هنری رایگان نیست. اگر به دنبال محصولی رایگان می‌گردید که شخص سازنده در پلتفرم مربوطه برای تهیه‌ آن محصول هزینه‌ای در نظر گرفته پیشنهاد می‌کنم دیگر نگردید و بصورت قانونی محصول مورد نظر را خریداری کنید زیرا درصورت مشاهده و یا استفاده غیرقانونی از محصول، سازنده حق این را دارد از شما شکایت کند و تحت پیگرد قانونی قرار بگیرید.

پیش‌نمایش فونت

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فونت فارسی دیزج”

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت