Search
Close this search box.
حراج!

Original price was: 150,000 تومان.Current price is: 86,000 تومان.

فونت فارسی آذرگرمی

فونت آذرگرمی اثر هاشم شهرزاد یک فونت فانتزی، هندسی است که با ویژگی افزایش حد سفیدخوانی در حروف بالای خط کرسی، مخاطب را ترغیب به خوانش متن کرده و در این راه سرعت خواندن متن را افزایش می‌دهد.
فونت آذرگرمی دارای ضخامت یکسان بوده و با ایجاد فضای باز زیاد در حروف دهانه‌دار، حس سبکبالی را در چشم بیننده القا می‌‌کند.
امروزه فونت‌های فانتزی بسیار محبوب هستند و از آنجایی که لوگوهای فارسی بیشتر در سبک لوگوتایپ طراحی می‌شوند، از فونت آذرگرمی می‌توان برای طراحی لوگوتایپ و موارد دیگر استفاده کرد.
فونت آذرگرمی با این ویژگی‌ها بسیار مناسب طراحی گرافیک محیطی مانند تابلوهای راهنما، سر در مغازه‌ها، ایستگاه‌های مترو، بیلبوردهای تبلیغاتی، وسایل در حال حرکت مانند کامیون و اتوبوس و مترو است.
فونت آذرگرمی به صورت تک وزن Bold طراحی شده است که علاوه بر تمام حروف و اعداد فارسی، از حروف عربی و لاتین در شکل و سایز متناسب پشتیبانی می‌کند که هنگام قرارگیری این دو تایپ در کنار یکدیگر زیبایی خاصی به وجود می‌آید.
نکته: (برای استفاده از حروف آلترناتیو در ویندوز از دکمه‌های shift+m و m و در گوشی‌های اندرویدی از (ء) و (ئ) استفاده کنید.

پیش‌نمایش فونت

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فونت فارسی آذرگرمی”

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت