Search
Close this search box.
دانلود اپلیکیشن Photo Lab Pro
دانلود اپلیکیشن Photo Lab Pro

درود بر شما کاربران ارجمند وبسایت فارس گرافیک، اپلیکیشن اندرویدی ” VIMAGE ” را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما قرار دادیم.

یکی از بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن ها در زمینه ویرایش و زیبا سازی تصاویر در گوشی های اندرویدی می باشد. این اپلیکیشن بر خلاف پولی بودن و قیمت نسبتا بالا در گوگل پلی اما با استقبال بسیار عالی روبه رو شده است و بیش از 500 هزار نفر اقدام به خریداری این اپلیکیشن نموده اند. همچنین کسب امتیاز 4.6 از میان این خرید نشان از محبوبیت بی نظیر این اپلیکیشن دارد.

ویژگی ها:

  •  امکان ساخت تصاویر کاریکاتوری
  •  امکان افزودن متن بر روی تصاویر دلخواه و یا درج توضیحات متناسب با عکس
  •  امکان ساخت تصاویر ترکیبی از چهره انسان و حیوان!
  •  بیش از 500 افکت فوق العاده در اپلیکیشن
  • وجود انواع و اقسام فریم ها و قاب های مختلف در اپلیکیشن
  •  امکان ساخت کارت پستال و یا استفاده از موارد آماده موجود در اپلیکیشن

Photo Lab Pro را می توان به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها در زمینه ویرایش تصاویر دانست. این اپلیکیشن با امکانات بسیار عالی و منحصر به فردی که در اختیار کاربران قرار می دهد می تواند تصاویر آنها را به سادگی ویرایش کند.

 با بهره مندی از اپلیکیشن Photo Lab Pro قابلیت تبدیل کردن تصاویر خود به کارت پستال هایی بسیار جذاب و زیبا را خواهید داشت. امکان استفاده از فریم ها در این اپلیکیشن به شما اجازه زیباسازی تصاویر را خواهید داد و می توانید تصاویری خیره کننده و شگفت انگیز ایجاد کنید.

شما با بهره مندی از این اپلیکیشن خواهید توانست از صحنه ها و شخصیت های کارتونی در تصاویر خود استفاده کنید. امکان استفاده از افکت هایی فوق العاده بی نظیر در برنامه Photo Lab Pro به شما اجازه هرچه زیباتر کردن و طبیعی تر جلوه دادن تصاویر را می دهد.

فیلترهای گوناگونی نیز در اپلیکیشن Photo Lab Pro گنجانده شده است که با کمک آنها می توانید جلوه های شگفت انگیزی به عکس هایتان بدهید. این اپلیکیشن امکان اضافه کردن متن های مختلف را می دهد که می توانید متن هایی با فیلترهای خاص بر روی عکس های خود ایجاد کنید.  اگر به دنبال اپلیکیشنی حرفه ای و قدرتمند در زمینه ویرایش تصاویر هستید، پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه Photo Lab Pro را از دست ندهید.

محیط اپلیکیشن

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت