Search
Close this search box.
فونت فارسی آسمان
فونت فارسی آسمان

کار طراحی فونت نام آشنای آسمان در تابستان 1395 توسط قاسم نجاری شروع و در شهریورماه همان سال اتمام و به بهره برداری رسید. این فونت فانتزی و جالب که طبق خواسته کاربران سایت در حروف ”س” و ”ش” مشکلات خوانداری داشت توسط هاشم شهرزاد، به حروف آلترناتیو (حروف جایگزین) مجهز گردید تا زیبایی دو چندانی به این فونت و نوشته های شما دهد.

فونت آسمان دارای ضخامت ها و زاویه های یکسان می باشد و سعی شده است در کنار جذابیت تا حد امکان خوانایی خوبی داشته باشد. این فونت فارسی برای مصارف مختلف قابل استفاده است ولی شاید بیشتر از آن در تیتر، سوتیتر، عنوان و شاید هم لوگو تایپ مورد استفاده قرار گیرد.

قلم آسمان فونتی ساده در عین حال فانتزی، جوان، با انرژی است که این موارد را می توان از خصوصیات فرمی آن برشمرد. فونت آسمان که کار مشترک دو طراح خوش ذوق آقایان قاسم نجاری و هاشم شهرزاد می باشد، جهت استفاده رایگان در سایت ایران فونت قرار داده شده است.

تمامی حروف جدید و ایده ی اولیه آن براساس تایپ فیس بانک سامان و با تغییرات زیادی طراحی و اجرا و شده است که سعی برآن بوده تا نسبت به فونت هایی که تا بحال طراحی و ارائه شده وجه تمایزی داشته باشد که ان شاء الله این اتفاق افتاده باشد.

این فونت در نگاه اول شاید محدود به خط کرسی بنظر برسد ولی در عین حال استفاده بصورت های دیگر ، خلاقیت افرادی که از این فونت استفاده می کنند را می طلبد.

این فونت به آسمانی های ایران اسلامی (شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم) و در راس آنها شهید الرحمن احدی تقدیم شده است.

شهید الرحمن احدی متولد ۱۳۴۵ روستای القناب گرمی (مغان) است که دوم تیر ماه ۱۳۶۱ در حالیکه ۱۶ سال داشت در عملیات رمضان و در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر پاک شهید الرحمن احدی بعد از چهل سال تفحص، ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ در مراسمی با شکوه بر دوش اهالی شهرستان گرمی(مغان)، همرزمان و میهمانان استانی در جوار مزار مادرش آرام گرفت.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

نکته: (لازم به یادآوریست برای استفاده از حروف آلترناتیو در ویندوز از دکمه های shift+m و m و در گوشی های اندرویدی از (ء) و (ئ) استفاده کنید.

پیش نمایش فونت فارسی آسمان

فونت فارسی آسمان
فونت فارسی آسمان
فونت فارسی آسمان
فونت فارسی آسمان
فونت فارسی آسمان
لطفا به این محتوا امتیاز دهید

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت