Search
Close this search box.

 

دانلود طرح لایه باز چت تلگرام

باسلام خدمت شما کاربران و بازدیدکنندگان عزیز ” فارس گرافیک ” در این پست با اپدیت طرح چت های تلگرام به صورت کاملا لایه باز و قابل ویرایش در خدمت شما هستیم که هم اکنون می توانید از سرور فارس گرافیک دانلود نمایید.

تلگرام یکی از نرم افزار های قدرتمند پیام رسان می باشد.بخش ارسال پیام این نرم افزار که میتوانید در آنجا چت کنید که اکثر کاربران به آن PV نیز می گویند به صورت فایل psd برای شما توسط فارس گرافیک طراحی شده است.
این طرح کاملا لایه باز بوده و شما می توانید براحتی بخش های مختلف صفحه را مانند ساعت ، نوتیفیکشن ، نام ، عکس پروفایل و… را تغییر دهید و یا می توانید آنها را پاک کنید و چت دلخواه خودتون رو بسازید.
به درخواست کاربران این پست اپدیت شد و امکانات بیشتری را اضاف کردیم.در این اپدیت فایل لایه باز نسخه اندروید تلگرام همراه با فونت های لازمه را اضاف کرده ایم تا براحتی بتوانید از طرح استفاده نمایید.
توجه داشته باشید که برای تغییر عکس پروفایل ابتدا وارد پوشه پروفایل شده سپس عکس خود را زیر لایه ی تصویر شما قرار داده تا تصویر به صورت خودکار در دایره قرار گیرد.

مشخصات:

  • ۲ فایل psd
  • ۳ فونت لازم
  • کاملا لایه باز
  • ویژه نسخه اندروید و ios
  • ۴ بکگراند با رنگ های متفاوت

توجه:این پست در تاریخ ۹ خرداد ۱۳۹۷ اپدیت شد

پیش نمایش طرح چت تلگرام :

4/5 - (9 امتیاز)

9 پاسخ

    1. درود
      اگر فایل لایه باز رو ببینید یه گروپ به نام پروفایل وجود داره که لایه ای به نام تصویر شما clipping mask شده اگر شما تصویر خودتونو پایین این لایه قرار بدید خودکار تصویرتون داخل دایره پروفایل قرار میگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت