Search
Close this search box.

اکشن فتوشاپ Portfolium مناسب برای عکس پرتره و پروفایل

با سلام خدمت شما کاربران و بازدید کنندگان عزیز فارس گرافیک ، دراین نوشته از فارس گرافیک اکشن فتوشاپ Portfolium مناسب برای عکس پرتره و پروفایل را بربای شما آماده دانلود کرده ایم.

اکشن فتوشاپ Portfolium اکشنی بسیار پرکاربرد در جریان پس پردازش و تدوین است که با استفاده از آن براحتی میتوانید بروی تصاویر خود افکت نورهای استودیویی زیبا و افکت soft focus اعمال و یکی از ۲۰ گزینه مختلف رنگ را برای اعمال افکت انتخاب کنید. این اکشن مناسب پرتره، صورت و پروفایل است و نتایج با جزییات بالا تولید می‌کند.پس از اجرای اکشن، همه چیز لایه بندی شده خواهد بود و به شما بیشترین کنترل خلاقانه را برای ایجاد اثر هنری می‌دهد. می‌توانید المان های گرافیکی را براحتی ویرایش کنید.

action چیست؟

اکشن ها یکی دیگر از قابلیت های مهم و پرکاربرد فتوشاپ هستند به طوری که بیشتر افراد حرفه ای از Action استفاده زیادی میکنند که با استفاده از آنها میتوانید به کارتون سرعت ببخشید ، عملیات های تکراری رو به یک Action تبدیل کنید و بعدا از اکشنش استفاده کنید خیلی ساده فقط با چنتا کلیک ساده .فرض مثال شما تعدادی عکس دارید و قرار هست روی این عکس ها واتر مارک اضافه کنید ، برای این کار اکشن ها بسیار کاربرد دارن و میتونن برای ما مفید واقع بشن.اینطوری این کار با دقت بهتر و سرعت بیشتری انجام میشه به عبارت دیگه میشه گفت که اکشن راه میانبر و سریع برای انجام یک عمل به صورت خودکار بر روی عکس هستش.

بنابراین فتوشاپیست های حرفه ای برای این فعالیت های معروف یکسری عملیات را در فتوشاپ ضبط میکنند و آن را در اینترنت به اشتراک میگذارند تا دیگران برای این اکشن زحمت زیادی نکشند.

آموزش:

  • ابتدا تصویر خود را در فتوشاپ باز کنید
  • از منوی windows گزینه action را انتخاب کنید (alt+f9)
  • در مرحله بعد، منوی بالا سمت راست (کنار دو مثلث) رو بزنید، در کادر باز شده گزینه Load Actions رو بزنید و بعد اکشنتون رو انتخاب کنید.
  • از تصویر یک کپی گرفته سپس قسمت انتخابی خود را (سوژه عکس) با براش رنگ کنید.

پیش نمایش:

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت