Search
Close this search box.

پروژه افتر افکت نمایش لوگوی شیشه ای زیبا + آموزش

باسلام خدمت بازدید کنندگان و کاربران عزیز فارس گرافیک اینبار در خدمت شما هستیم با پروژه آماده افتر افکت ویژه کسانیکه با این نرم افزار آشنایی دارند.این پروژه آماده لوگوی شیشه ای زیبا Cool Glass Logo که با کیفیت Full HD ساخته شده را نمایش می دهد که یکی از بهترین پروژه های آماده افتر افکت برای نمایش آرم و شکل های مورد نظر شماست. در ادامه پیش نمایش پروژه + آموزش را مشاهده خواهید کرد.

پروژه آماده افترافکت چیست؟

پروژه افترافکت یک قالب آماده ویدیویی قابل سفارشی‌سازی و در واقع یکی از بهترین منابع برای ایجاد ظاهر حرفه‌ای و با کیفیت بالا در ویدیو است. معمولا وقتی یک طراح موشن روی پروژه‌ای در افترافکت کار میکند، از ساختار و فرمتی در پروژه استفاده میکند که توسط افراد دیگر قابل ویرایش نیست. در این حالت معمولا طراحان اجزای مختلف را نامگذاری نمیکنند، خوب دسته‌بندی نمیکنند و ساختار گیج‌کننده‌ای از فایل‌ها را ایجاد میکنند. در صورتیکه پروژه های آماده افترافکت مرتب هستند و استفاده از آنها آسان است و معمولا همراه با راهنمای آموزش استفاده می باشند.

پروژه آماده افترافکت خوب طوری طراحی میشود که اکثر کاربران بتوانند به آسانی متن، رنگ و اجزای طراحی را تغییر دهند بدون اینکه لازم باشد ساختار فایل پیچیده‌ای که توسط طراح موشن گرافیک ایجاد شده را درک کنند. معمولا طراح کامپوزیشن‌های آماده‌ای در اختیار میگذارد که به شما اجازه میدهد خیلی ساده تصویر یا فوتیج خود را داخل آن قرار دهید و نوشته‌ها را با سرعت ویرایش کنید.

برای اینکه از پروژه افترافکت استفاده کنید به یک نسخه از نرم افزار افترافکت نیاز دارید. برای کسانی که با این برنامه آشنا نیستند باید گفت که این نرم افزار برای ساخت موشن گرافیک و جلوه های ویژه بصری استفاده می شود. بعضی طراحان کل فعالیت شغلی خود را صرف استاد شدن در افترافکت می کنند، اما اکثریت کاربران افترافکت از آن برای ساخت گرافیک‌های ساده یا جلوه های ویژه برای ویدیو استفاده میکنند.

مشخصات :

  • سازگار با After Effects CS6 و نسخه های جدیدتر
  • نیازمتد پلاگین Element 3D v2.2
  • نیازمند پلاگین Element Environment 2K/4K
  • همراه با فیلم آموزش استفاده

آموزش:

پیش نمایش:

 

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت