Search
Close this search box.
اپلیکیشن Fenophoto
اپلیکیشن Fenophoto

درود بر شما کاربران گرامی فارس گرافیک، اپلیکیشن ” Fenophoto ” را که جذاب است را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم.

یک اپلیکیشن بهبود کیفیت و رفع نقص تصاویر می باشد که توسط Beniamino Ferrari توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با برقراری دسترسی شما عزیزان به مجموعه ای از گزینه های متنوع کمک می کند تصاویر تار خود را اصلاح کرده و یک خروجی بی نظیر را دریافت نمایید. از مهم ترین ویژگی های این برنامه الگوریتم اختصاصی و هوش مصنوعی بی نقص اش می باشد که با تکنیک هایی خاص تلاش می کند کیفیت عکس ها را تا حد مطلوبی افزایش دهد.

بر خلاف دیگر استارت اپ ها که تنها یک حالت برای افزایش کیفیت تصاویر دارند؛ در این برنامه به بیش از 10 گزینه متنوع دسترسی دارید که هر کدام شان برای نوعی از کمبود ها طراحی شده اند. به صورت پیش فرض این ایستگاه های از پیش تنظیم شده در بهترین حالت تنظیماتی قرار دارند اما اگر تصور می کنید که در برخی از زمینه به خوبی عمل نمی کنند قادر خواهید بود آن ها را ویرایش کرده و متناسب با نیاز های تان تغییر دهید. برای دسترسی هر چه سریع تر به فیلتر های مورد علاقه خود آن ها را علامت گذاری کرده تا در زمان اجرای نرم افزار تنها با یک اشاره فراخوانی شان کنید. بر خلاف آن چیزی که تصور می کنید سرعت پردازش و ارائه تصاویر نهایی بسیار بالا می باشد.

برخی از امکانات اپلیکیشن Fenophoto

  • توانایی افزایش کیفیت تصاویر و رفع نقص آن ها تنها با یک اشاره
  • استفاده از یک الگوریتم اختصاصی و هوش مصنوعی برای بازدهی هر چه بیشتر
  • مجموعه ای از ایستگاه های از پیش تنظیم شده برای حالت های مختلف
  • توانایی ویرایش این فیلتر ها متناسب با نیاز های تان
  • علامت گذاری ایستگاه های برای دسترسی هر چه سریع تر به آن ها
  • محافظت از حریم خصوصی کاربران

محیط اپلیکیشن

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت