Search
Close this search box.
اپلیکیشن ToonMe
اپلیکیشن ToonMe

درود بر شما کاربران گرامی فارس گرافیک، اپلیکیشن ” ToonMe ” را که جذاب است را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم.

ToonMe یک اپلیکیشن تبدیل عکس ها به کاراکتر های کارتونی می باشد. اگر اهل گشت و گذار در شبکه های اجتماعی باشید هر از چند گاهی با چالش هایی در قالب تصاویر و یا ویدئو ها رو به رو می شوید که عمدتا دارای جذابیت خاصی هستند. یکی از دلایل اصلی گسترش زود هنگام این نوع از پست ها در بین کاربران شبکه های اجتماعی ویژگی های فوق العاده نرم افزار های خاصی است که به وسیله آن ها عکس ها و یا ویدئو های این دسته از چالش ها را ایجاد می کنیم. این دسته از برنامه ها گاها به قدری پر سرعت روند رو به رشد خود را طی می کنند که تنها در یک یا دو ماه میلیون ها دانلود را به خود اختصاص داده و جزو اپ های برتر مارکت اندروید به شمار می روند. حتما شما نیز اخیرا با هشتگ ToonMe# برخورد کرده اید که محتوای این هشتگ ها تصاویری کارتونی از صاحبان پیج ها می باشد.

در این چالش شما باید تصاویر سلفی خود را به عکس های کارتونی تبدیل کنید! اما نکته ای که این جا حائز اهمیت است نرم افزاری است که برای این تغییرات از آن استفاده می کنید. اپی درست هم نام هشتگ با قابلیت هایی فوق العاده که هر کسی را جذب خود اش می کند. تنها کافی است که ToonMe را نصب کرده و شما نیز به جمع برگزار کنندگان این چالش بپیوندید. اگر بخواهیم در مورد عملکرد این برنام توضیح دهیم می توان آن را یکی از قدرتمند ترین اپ های موجود در زمینه تبدیل عکس ها به تصاویر کارتونی دانست که در نوع خود بی نظیر بوده و نتایج خروجی خیره کننده هستند. برای داشتن یک تصویر کارتونی، عکس خود را از گالری اسمارت فون تان انتخاب کرده و پس از تعیین نوع تغییرات همه چیز را به هوش مصنوعی موجود بپردازید.

برخی از امکانات اپلیکیشن ToonMe

  • تبدیل عکس ها به تصاویر کارتونی تنها در یک چشم به هم زدن
  • استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش دقت تغییرات و حفظ جزئیات
  • چندین سبک مختلف بر اساس شرکت های سازنده انیمیشن های محبوب
  • گزینه ای برای ایجاد تصاویر کارتونی به صورت نیم معمولی و نیمی کارتونی
  • حفظ حریم خصوصی کاربران و حذف تصاویر پس از آپلود در سرور
  • ایجاد تغییرات خاص بر تصاویر با توجه به میزان خلاقیت تان
  • کیفیت بسیار بالای فایل های خروجی

محیط اپلیکیشن

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت