Search
Close this search box.
اپلیکیشن Filto
اپلیکیشن Filto

درود بر شما کاربران گرامی فارس گرافیک، اپلیکیشن ” Filto ” را که جذاب است را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم.

Filto یک ویرایشگر و مجموعه از افکت های خاص ویدیو و تصاویر می باشد که توسط Pinso.Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از پر طرفدار ترین انواع استارت اپ ها را می توان برنامه های ویرایشی دانست، که به کاربران کمک می کنند تغییرات لازم را در فایل های هدف و مورد نظر شان ایجاد نمایند. با این وجود تصاویر و ویدیو ها بیشتر از هر نوع فایل دیگری دست خوش تغییرات می شوند. راه های مختلفی برای ویرایش عکس ها و یا ویدیو ها وجود دارد. یکی از بهترین روش های ممکن که باعث افزایش جذابیت نیز می شود استفاده از افکت ها و یا فیلتر ها است. ما به طور پیش فرض در نرم افزار های گوناگون ویرایشی شاهد افکت های مختلفی هستیم؛ اما بسیاری از آن ها تکراری بوده و یا اینکه تعداد شان محدود می باشد.

Filto بی شک یکی از بهترین اپ هایی است که به کاربران اجازه می دهد فیلتر های مختلفی را روی تصاویر و یا فایل های ویدیویی مورد نظر شان قرار دهند. تیم توسعه دهنده تلاش کرده است که علاوه بر استفاده از فیلتر های اختصاصی خود چندین فیلتر پر کاربرد و محبوب را نیز ارائه نماید. در کنار این فیلتر ها افکت هایی دیده می شوند که استفاده هوشمندانه از آن ها مرز های خلاقیت را جابجا می کند! در کنار این افکت ها و فیلتر ها توسعه دهنده چندین گزینه مختلف برای ویرایش فایل های ویدیویی ارائه کرده است. در میان مهم ترین این ابزار می توان به برش و یا ادغام ویدیئو ها، استفاده از زمینه های رنگی، تار کردن پس زمینه و … اشاره نمود.

برخی از امکانات اپلیکیشن Filto

  • دسترسی به مجموعه ای از فیلتر ها و افکت های اختصاصی
  • چندین افکت پر طرفدار برای افزایش جذابیت عکس ها و فایل های ویدئویی
  • توانایی استفاده از فیلتر ها در ویدئو ها و تصاویر
  • گزینه ای برای تنظیم میزان شدت هر افکت و یا فیلتری
  • چندین رنگ مختلف برای ایجاد پس زمینه های رنگی در ویدئو های تان
  • برش قسمت های مختلف فایل های ویدئویی و ایجاد کلیپ هایی کوتاه
  • دریافت خروجی کلیپ ها در کیفیت و سایز دلخواه تان
  • قرار نگرفتن هیچ گونه واترمارکی روی فایل های خروجی

محیط اپلیکیشن

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت