Search
Close this search box.
نرم افزار CyberLink PhotoDirector Ultra
نرم افزار CyberLink PhotoDirector Ultra

درود بر شما کاربران ارجمند سایت فارس گرافیک ، نرم افزار ” CyberLink PhotoDirector Ultra ” آپدیت آخر را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.

قابل نصب در تمامی نسخه های ویندوز
نسخه 64 بیت

CyberLink PhotoDirector Ultra

 ترکیبی از ویژگی های جدید و شگفت انگیز را در دنیای عکاسی و استدیو ویرایش عکس در اختیار شما قرار می دهد. یک نرم افزار مدیریت حرفه ای تصاویر که به صورتی ساده در محیطی بسیار کاربر پسند ، شما را قادر می سازد تصاویر خود را به بهترین شکل ویرایش کنید و آنان را بسیار زیباتر از آنچه هستند به نمایش بگذارید.

PhotoDirector Ultra اکنون به طور کامل از لایه ها پشتیبانی می کند و شما می توانید تصاویری با ترکیب بیش از 100 لایه مختلف را بسازید. هر لایه می تواند در 14 حالت مختلف تنظیم شود و ترکیبی بی نظیر را با عکس ها به وجود آورد. از دیگر قابلیت های کار با لایه ها می توان به موارد همچون Rename, Duplicate, Delete, Adjust, Convert, Merge و … اشاره کرد. ابزار Face Beautification شما را قادر می سازد چهره خود را در تصاویر بسیار زیباتر جلوه دهید و تمامی مشکلات جزیی آنان را از بین ببرید ، این ویژگی می تواند حتی کوچک ترین مشکلات پوستی را نیز از بین ببرد و تصویری فوق العاده را پدید آورد.

در نرم افزار CyberLink PhotoDirector Ultra شما می توانید مجموعه ای از افکت های بی نظیر را بر روی تصاویر خود اعمال کنید و مقدار نور ، شفافیت و کنتراست آنان را مطابق با سلیقه خودتان تغییر دهید. شما به سادگی می توانید کانال های RGB را ویرایش کنید و بدین ترتیب کوچک ترین مشکلات در رنگ ها را تصحیح کنید. با استفاده از افکت Blur می توانید نماهای شفاف و یا تار را در تصاویر خود به صورت دایره ای یا خط به خط تعیین کنید ، این نرم افزار با پشتیبانی از جدیدترین لنزهای دوربین های دیجیتال ، فرمت های تصاویر آنان نظیر Raw, JPG, Tif و… یکی از بهترین استودیوهای مدیریت و ویرایش عکس به شمار می رود. به کمک نرم افزار CyberLink PhotoDirector Ultra همچنین قادر هستید پاناروماهایی بی نظیر را خلق کنید که به صورت 360 درجه سوژه مورد نظرتان را پوشش دهند.

امکانات نرم افزار:

  • پشتیبانی کامل و بی نظیر از کار با لایه ها
  • دارا بودن مجموعه افکت ها و فیلترهای خارق العاده
  • دارا بودن قابلیت زیبا سازی بدن و صورت در تصاویر
  • ایجاد تغییرات سریع از حالت های از پیش تنظیم شده HDR و Lomo
  • پشتیبانی از رنج وسیع فرمت فایل های تصویری
  • قابلیت پشتیبانی از دوربین های مختلف و همچنین تصاویر خام RAW

مشخصات نرم افزار:

  • حجم : 392 MB
  • نسخه: ویندوز
  • کرک شده

محیط نرم افزار

نرم افزار CyberLink PhotoDirector Ultra

مشاهده دیگر نرم افزار های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت