Search
Close this search box.
برترین اپلیکیشن DSLR اندرویدی
برترین اپلیکیشن DSLR اندرویدی

درود بر شما کاربران گرامی و ارجمند فارس گرافیک، برترین اپلیکیشن DSLR اندرویدی ” Adobe Photoshop Lightroom ” را که زیبا و جذاب است را با امکانات شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم تا بهره مند گردید.

نسخه مود شده

دوربین‌ها و لنزهای مختلفی برای عکاسان حرفه‌ای وجود دارد. شاید قیمت بالایی داشته باشند اما ارزش خرید را دارند. با این حال، شما می‌توانید با بهره مندی از برخی اپلیکیشن های DSLR، این تجربه را حتی بیشتر گسترش دهید. متاسفانه اپلیکیشن های DSLR اندرویدی جالبی برای این کار وجود ندارد اما در این بین برخی از آن‌ها عملکرد خیلی خوبی دارند که عکاسان می‌توانند از آن بهره مند شوند.

اپلیکیشن Adobe Photoshop Lightroom

ادوبی فتوشاپ لایت روم Adobe Photoshop Lightroom نام برنامه ای حرفه ای و تخصصی از شرکت ادوبی است که ابزار های توانمندی جهت عکاسی، ویرایش و اشتراک گذاری تصاویر را در اختیار شما قرار می دهد. لایت روم اندروید از فرمت DNG raw به خوبی پشتیبانی می کند و توسط آن می توانید تصاویر بسیار حرفه ای را خلق کنید.

ویژگی های فتوشاپ لایت روم اندروید

  • امکان به اشتراک گذاری تصاویر در پیام رسان های متعدد و گوناگون و دریافت نظرات افراد خانواده و دوستان در گالری تصاویر فتوشاپ لایت روم
  • امکان دسترسی به تمام تصاویر در داخل اپلیکیشن Adobe Photoshop Lightroom با باز کردن اپلیکیشن و مشاهده آنها در سایز بالا
  • ویژگی انجام ویرایش های مختلف و اعمال کنتراست و تنظیم نور با استفاده از ابزارهای مختلف به آسانی هرچه تمام تر
  • ویژگی ویرایش کردن تصاویر در داخل گوشی و دسترسی راحت به آنها
  • مشاهده، سازماندهی و به اشتراک گذاری تصاویر در دستگاه های هوشمند
  • همگام سازی تصاویر ویرایش ساده با تمام نسخه های برنامه فتوشاپ لایت روم

اپلیکیشن Adobe Photoshop Lightroom توسط شرکت ادوبی روانه بازار شده است. این اپلیکیشن به کاربران امکان مدیریت و دسته بندی تصاویر داخل گوشی را می دهد.
با بهره مندی از اپلیکیشن لایت روم اندروید امکان تنظیم نور در داخل تصاویر را خواهید داشت. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا به صورت تخصصی و حرفه ای نور تصاویر را تنظیم کنید. شما می توانید در نسخه های مختلف اپلیکیشن فتوشاپ لایت روم اندروید تصاویر میکس شده خود را همگام سازی کنید.
برای مثال می توانید در کامپیوتر خود به تصاویری که در گوشی ویرایش کرده اید دسترسی داشته و ادامه ویرایش را در کامپیوتر خود ادامه دهید.
در آخر می توانید تصاویر طراحی شده را در پیام رسان های مختلف از جمله فیس بوک به اشتراک بگذارید.

فرمت Full Raw HDR در حال حاضر بر روی دستگاه های زیر پشتیبانی می شود:

Samsung S7, S7 Edge, S8, S8+, Note 8, Google Pixel, Pixel XL و OnePlus 5

محیط اپلیکیشن

مشاهده دیگر اپلیکیشن های وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت