Search
Close this search box.
آموزش ایجاد حساب کاربری نامحدود اینستاگرام
آموزش ایجاد حساب کاربری نامحدود اینستاگرام

درود بر شما کاربران گرامی و ارجمند فارس گرافیک، با ” آموزش ایجاد حساب کاربری نامحدود اینستاگرام ” که ساده و جذاب است در خدمت شما ارجمندان هستیم تا بهره مند گردید.

پیام رسان اینستاگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان های دنیا می باشد، که بیش از یک میلیارد کاربر دارد،در اینستاگرام محدودیت هایی از قبیل ساخت حساب و استفاده در اپلیکیشن رسمی وجود دارد.

اینستاگرام به کاربران این اجازه را می دهد تا چند حساب کاربری در اپلیکیشن این پیام رسان داشته باشند. در این حالت کاربران می توانند با اضافه کردن حساب بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات برای ورود، بین حساب ها جابجا شوند. متاسفانه مثل همیشه اینستاگرام برای این ویژگی هم محدودیت حداکثر 5 حساب در اپلیکیشن را در اتخاذ نموده است. در این حالت اگر بخواهید اکانت جدیدی به اپلیکیشن اضافه نمایید، باید یکی از حساب های قبلی را حذف کنید.

اما روشی برای گذر از این محدودیت اینستاگرام وجود دارد که آن را در ادامه شرح می دهیم. برای اینکه بتوانید بیش از 5 حساب اینستاگرام در تلفن هوشمند خود داشته باشید باید از سرویس های کپی ساز اپلیکیشن استفاده کنید. برخی از تلفن های هوشمند اندرویدی این قابلیت را به صورت پیش فرض دارند و برای برخی هم باید از نمونه های جانبی استفاده کرد.

App Twin

سرویس App Twin انحصاری موبایل های هوشمند هواوی است و در رابط کاربری EMUI یافت می شود. این قابلیت که تقریبا در همه موبایل های هواوی از میان رده تا پرچمدار حضور دارد، به شما این امکان را می دهد تا دو نسخه از اپلیکیشن های مورد نیاز خود داشته باشید. برای استفاده از قابلیت App Twin به منظور ساخت یک نسخه کپی از اپلیکیشن اینستاگرام کافیست وارد منوی تنظیمات شوید و نام این سرویس را جستجو کنید. پس از آن اینستاگرام را از میان اپلیکیشن ها بیابید و این قابلیت را برای آن فعال نمایید. بعد از طی این مراحل دو نسخه از اینستاگرام در منوی برنامه ها ایجاد شده و شما در هر کدام می توانید 5 اکانت داشته باشید.

آموزش ایجاد اکانت نامحدود اینستاگرام

Secure Folder

در گوشی های سامسونگ باید از قابلیت Secure Folder برای ایجاد کپی از اپلیکیشن ها استفاده کرد. برای استفاده از این ویژگی کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد منوی تنظیمات و سپس Lock Screen and Security شوید.
آموزش ایجاد اکانت نامحدود اینستاگرام

بر روی Secure Folder کلیک کنید.

آموزش ایجاد اکانت نامحدود اینستاگرام

با کلیک روی گزینه Next و سپس Start، ویژگی Secure Folder را فعال کنید.

آموزش ایجاد اکانت نامحدود اینستاگرام

روی دکمه Confirm کلیک کنید.

آموزش ایجاد اکانت نامحدود اینستاگرام
  1. روش بازگشایی Secure Folder را از صفحه باز شده تعیین کنید. علاوه بر روش‌های بیومتریک، باید یکی از حالت‌های پترن، کد و رمز را انتخاب کنید.

مراحل افزودن اپلیکیشن به Secure Folder به شرح زیر است:

  1. گزینه Add Apps را انتخاب کنید.
  2. اپلیکیشن مورد نظر را برای ساخت نسخه دوم از لیست انتخاب و یا از استور دانلود کنید.
  3. بعد از اضافه شدن اپلیکیشن، می‌توانید آن را از صفحه اصلی Secure Folder اجرا کنید.
آموزش ایجاد اکانت نامحدود اینستاگرام

App Cloner

اگر موبایل هوشمند شما از بِرَند های سامسونگ یا هواوی نمی باشد، پیشنهاد ما نصب اپلیکیشن App Cloner است.

دانلود اپلیکیشن App Cloner

برای کار با این اپلیکیشن و ساخت نسخه های متعدد از اینستاگرام، کافی است پس از نصب و اجرای آن، اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. پس از این مرحله تعداد کپی های مورد نیاز خود را در بخش Clone Number وارد و سپس آیکون تیک را لمس کنید.

آموزش ایجاد اکانت نامحدود اینستاگرام

در این اپلیکیشن امکان تغییر آیکون و نام نسخه کپی شده از اپلیکیشن مورد نظر هم وجود دارد. در حالتی که از ویژگی های App Twin و Secure Folder در گوشی های سامسونگ و هواوی استفاده می کنید، تنها می توانید یک نسخه کپی از اپلیکیشن مورد نظر را بساید. این در حالی است که App Cloner شما را قادر به ایجاد تعداد زیادی کپی از برنامه مورد نظر می سازد. همچنین در نظر داشته باشید که این اپلیکیشن تنها برای گوشی های اندرویدی در دسترس است.

مشاهده دیگر مباحث مرتبط با اینستاگرام وبسایت فارس گرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت