Search
Close this search box.
موکاپ باکس معرفی پکیج

10,000 تومان

موکاپ باکس معرفی پکیج
موکاپ باکس معرفی پکیج متنوع و خاص را با کیفیت و امکانات فوق العاده را برای شما عزیزان آماده کردیم تا استفاده نمایید.

مشاهده دیگر محصولات VIP وبسایت فارس گرافیک

این پکیج جذاب از دو فایل موکاپ تشکیل گردیده است، که به شرح زیر است:

  • یک باکس موکاپ
  • دو باکس موکاپ

این پکیج زیبا قابل استفاده در تمامی زمینه ها می باشد، با استفاده از این پکیج شما می توانید محصولات خود را بیش از پیش به مشتریان خود معرفی نمایید.

این موکاپ بسیار زیبا و پرکاربرد به ویژه مدیران سایت که میخواهند محصولات نرم افزاری و … خود را به این صورت پکیج برای نمایش بگذارند کاربرد زیادی دارد و جلوه خاصی به محصول میدهد.

پیش نمایش موکاپ باکس معرفی پکیج

در جامعه امروز تبلیغات هر چقدر تجملی و زیباتر باشد، نظر مردم را به خود جلب می نماید، شما با طراحی ویژه پوستر و تراکت، تبلیغات خاص تری طراحی نمایید تا بتوانید اعتماد مردم را جلب نمایید.

به عبارت دیگر، هر چقدر تبلیغات حرفه ای تر و زیبا تر، فروش محصولات و جلب توجه بیشتر

امروزه تبلیغات در تمامی زمینه ها حرف اول را می زند، فرض کنید شما یک پوستر تبلیغاتی ساده و سرد و بی روح طراحی نموده و در تلویزیون و شبکه های اجتماعی منتشر نموده اید، طبیعتا از میلیون ها بیننده، کمتر از صد نفر از شما خرید خواهند نمود!

اکنون تصور کنید شما یک پوستر تبلیغاتی جذاب و زیبا طراحی نموده اید و در تلویزیون و شبکه های اجتماعی منتشر نموده اید، توجه همگان را به خود جلب می نماید، همه مشتاقانه به وبسایت یا فروشگاه شما وارد می شوند تا محصولی که به این شکل تبلیغ نموده اید را تماشا کنند و از این محصول خریداری نمایند.

مشاهده محصولات پر فروش که از این پکیج برای تبلیغات استفاده شده

موکاپ باکس معرفی پکیج
این پکیج به صورت دانلودی می باشد و بلافاصله پس از پرداخت می توانید لینک دانلود را مشاهده کنید و در هر زمان دلخواه با ورود به سایت در بخش دانلود های من آن را دانلود کنید (همچنین لینک دانلود برای شما ایمیل خواهد شد)

با هر بار ورود به سایت شما می توانید لینک دانلود را در حساب خود،بخش دانلود های من مشاهده کنید. همچنین آپدیت برای تمامی مشتریان رایگان می باشد.

وبسایت فارس گرافیک دارای نماد اعتماد می باشد و تمامی فعالیت ها تحت نظر ارشاد و مرکز توسعه تجارت الکترونیک انجام می گیرد.( لوگو ای نماد را می توانید در انتهای همین صفحه مشاهده کنید)

راهنمای مشکلات دانلود،خارج کردن از حالت فشرده

لطفا به این محتوا امتیاز دهید
دسته بندی: برچسب ها: ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موکاپ باکس معرفی پکیج”

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت