Search
Close this search box.
معرفی وب سایت برای رفع محدودیت های اینستاگرام
معرفی وب سایت برای رفع محدودیت های اینستاگرام

درود بر شما کاربران ارجمند تارنما فارس گرافیک ، معرفی” وب سایت برای رفع محدودیت های اینستاگرام ” زیبا را برای شما گرامیان آماده نموده ایم تا بهره مند گردید.

مشاهده دیگر قسمت های آموزش رفع محدودیت اینستاگرام

پیشرفت‌هایی که داشته هنوز به کاربران اجازه نمی‌دهد که فرمت کپشن‌های خود را به راحتی تغییر دهند. Caption Writer ابزاری است که با استفاده از آن می‌توانید فرمت کپشن‌های خود را آنطور که می‌خواهید دستخوش تغییر کنید.

Caption Writer هم در دسکتاپ و هم در گوشی‌ها قابل استفاده است. تنها کافیست وارد آن شوید و کپشن خود را همراه با فاصله‌هایی که می‌خواهید، ایموجی‌ها و لیست‌های عدد گذاری شده تایپ کنید. این ابزار دارای یک شمارنده تعداد واژه‌هاست که به شما نشان می‌دهد در یک پست اینستاگرامی چه تعداد کلمه جایز است. به طور مشابه یک شمارنده هشتگ نیز در این نرم افزار موجود است.

بعد از آن که کپشن خود را تایپ کردید می‌توانید دکمه Copy را بزنید، به اینستاگرام خود بروید و متن خود را در صفحه درج کنید. بعد از ورود مجدد به Caption Writer برای پاکسازی آن کافیست دکمه Clear را بزنید. ابزار یاد شده کاملا رایگان است.

البته لازم به ذکر است که این نرم افزار عملکرد تاثیر گذاری روی مطالب راست نویس ندارد و محدودیت‌های مختلفی را شامل می‌شود. همچنین در صورتی که Caption Writer دیگر در دسترس قرار نداشت می‌توانید از Pretty Captions برای درج کپشن‌های منظم و زیبا استفاده کنید.

ورود به وب سایت کپشن رایتر = Caption Writer

محیط وب سایت

معرفی وب سایت برای رفع محدودیت های اینستاگرام
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت