Search
Close this search box.
دانلود اپلیکیشن Baby Sleep White Noise
دانلود اپلیکیشن Baby Sleep White Noise

درود بر شما کاربران و بازدید کنندگان ارجمند تارنما فارس گرافیک، اپلیکیشن ” Baby Sleep White Noise ” زیبا و کاربردی را با امکانات و کیفیت شگفت انگیز برای شما کاربران گرامی آماده نموده ایم تا بهره مند گردید.

مشاهده دیگر اپلیکیشن های گرافیکی و جذاب فارس گرافیک

تجربه پدر یا مادر شدن یکی از لذت بخش ترین و به یاد ماندنی ترین تجربه های هر کسی است. اما ورود بچه به زندگی اگر آمادگی لازم برای چنین شرایطی وجود نداشته باشد، می تواند باعث به هم ریختن کامل روند زندگی و مختل شدن اکثر کار ها شود. مخصوصا اگر پیش از این تجربه بچه دار شدن نداشته باشید، اضافه شدن یک نوزاد به جمع خانواده می تواند مسئولیت هایی برای شما به بار آورد که بسیار سنگین و طاقت فرسا باشند. نوزادان به دلیل ضعف جسمی و نیاز به مراقبت دائمی، مسئولیتی سنگین روی دوش پدر و مادر خود هستند. یکی از مشکلاتی که پدر و مادر ها با آن مواجه هستند، عدم توانایی در خواباندن نوزاد است. خوابیدن برای نوزادان بسیار مهم است، چرا که بدن آن ها در حال رشد و دریافت پروتئین برای ساخت بافت های جدید است و این عمل نیاز به انرژی زیادی دارد. در هنگام خواب است که رشد بدن اتفاق می افتد. بنابراین نوزادان به مقدار نسبتا زیادی از خواب احتیاج دارند تا نیاز بدن آن ها تامین شوند. اما همانطور که حتما تا به حال مشاهده کرده اید، نوزادان بسیار سخت به خواب می روند و خواباندن آن ها یکی از مشکلات اصلی پدر و مادر هاست. اکثرا برای خوابیدن نوزاد از لالایی، اسباب بازی و …. استفاده می کنند و معمولا هم چنین روش هایی جواب می دهد. یکی از اشتباهاتی که اکثر پدر و مادر برای خواباندن نوزاد خود انجام می دهند، آن است که نوزاد را در محیطی کاملا ساکت و آرام می خوابانند. در حالی که نوزاد اصلا به چنین محیطی عادت ندارد، او به مدت ۹ ماه در محیط پر سر و صدای رحم مادر بوده است و خوابیدن در محیطی کاملا ساکت براش عجیب و تازه است. برای همین است که نوزاد معمولا با صدای جقجقه و لالایی بهتر به خواب می رود. امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که با تولید صدا های سفید، به خواب رفتن سریع تر و بهتر نوزادان کمک می کند. Baby Sleep – White Noise عنوان یک اپلیکیشن برای تولید صدای سفید به منظور خواباندن نوزاد، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Relaxio توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. صدای سفید صدایی است که دیگر صدا های محیط را پوشش می دهد، برای مثال صدای کولر یک صدای سفید است. این برنامه شامل صدای های سفید آرام بخش به همراه لالایی است که به هر چه سریعتر و راحت تر خوابیدن نوزاد کمک میکند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه  Baby Sleep – White Noise‏ اندروید :

  • دارای تایمر برای زمان بندی مدت زمان پخش صدا
  • دارای صدای “ششششششش” و دیگر صدا های مشابه که به ساکت و آرام شدن نوزاد کمک می کند
  • کمک به آرام شدن و کمتر گریه کردن نوزاد
  • کار به صورت کاملا آفلاین

اپلیکیشن Baby Sleep – White Noise با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارس گرافیک به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست جمعی از شما مادران و پدران گرامی معرفی شده است.

تغییرات نسخه  v1.5.5:

* چندین بهبود و تعمیر

محیط اپلیکیشن

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت