Search
Close this search box.
دانلود فونت نیکا
دانلود فونت نیکا

درود بر شما کاربران گرامی و ارجمند فارس گرافیک، فونت فارسی ” نیکا ” را که کلاسیک و جذاب است را با کیفیت شگفت انگیز در اختیار شما ارجمندان قرار دادیم تا بهره مند گردید.

مشاهده دیگر فونت های تارنما فارس گرافیک

نیکا یک تایپ فیس فارسی جدید و کاملا مهندسی شده است.این تایپ فیس برای اولین بار به روش ماژولار طراحی شده است. حروف با کمک یک سیستم گرید بسیار دقیق به اجزای کوچیک تقسیم بندی شده و اجزای کوچک به دفعات در کنار هم قرار می‌گیرند تا حروف پایه را تشکیل دهند.

حروف پایه با فرمت svg با نرم افزاری به نام فونت ساز ریتا معرفی می‌شود و ریتا فونت کامل را در کمترین زمان ممکن و به صورت اتوماتیک پیاده سازی می‌کند. یعنی حروف پایه مثل س + ۳نقطه را در گلیف مربوطه جایگذاری کرده، جایگاه نقطه و اعراب و کرنینگ(در صورت نیاز) را محاسبه و تنظیم می‌کند.

و در نهایت ش بدست میآید.با این روش یک فونت در سریع ترین زمان ممکن و با یک ساختار منسجم و دقیق و بر اساس استاندارد‌های ملی و جهانی پیاده سازی و آماده استفاده می‌گردد. همینک نسخه پیش نمایش فونت نیکا با مجوز آزاد در آدرس زیر در دسترس می‌باشد.

فونت نیکا یک فونت فارس-عربی بسیار زیبا، بی عیب و بسیار خواناست که در پوسترها، سایت‌ها، موبایل و .. بسیار مناسب و کاربردی است. این تایپ فیس جذاب را محمد صالح سوزنچی طراحی و پیاده سازی کردند.سبک : نسخوی این فونت را تحت مجوز SIL Open Font License به صورت رایگان منتشر نموده اند.

پیش نمایش

دانلود فونت نیکا
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت