Search
Close this search box.
فایل لایه باز کارت ویزیت طلا فروشی

درود فراوان بر شما کاربران و بینندگان گرامی و ارجمند تارنما فارس گرافیک، ” طرح لایه باز کارت ویزیت طلا و جواهر فروشی همراه با فونت های استفاده شده ” را با کیفیت و امکانات شگفت انگیز برای شما آماده نموده ایم.

دیگر پروژه های فروشی تارنما فارس گرافیک

با گذر زمان و پیشرفت علم روش های تبلیغاتی نیز به روزتر می شوند ، امروزه شیوه های تبلیغاتی قدیمی منسوخ گردیده است و باید به سبک امروز تبلیغات نمود تا مخاطب بیشتری به کار خود جذب نمایید . کارت ویزیت شامل تبلیغات چاپی می باشد که با ارائه آن به مشتریان محترم میتوانید در بهره مندی از وقت صرفه جویی نمایید و همچنین دیگر نیازی به نوشتن شماره تلفن و یا آدرس جواهرفروشی خود بر روی کاغذ پاره نیست و مشتری همیشه کارت ویزیت را به همراه خود خواهد داشت.

کارت ویزیتی که شما تهیه میکنید باید به قدری جذاب و خاص باشد که هر مشتری برای یک بار هم که شده بخواهد از جواهر فروشی شما دیدن نماید .پس شما نیازمند یک کارت ویزیت طلا و جواهر فروشی زیبا هستید که نظر مخاطب را جلب نماید. کارت ویزیتی که ما برای شما آماده کرده ایم مناسب طلا و جواهر فروشی می باشد و شامل دو فایل لایه باز به صورت پشت و رو ، در ابعاد 9 در 5 سانتی متر با رنگ بندی قرمز و طلایی می باشد که می توانید با هزینه ای اندک به کسب و کار خود رونق بدهید.

مشخصات کارت ویزیت طلا فروشی :

  • ابعاد: 5.72×9.53 cm
  • فونت: PSD
  • رزولوشن : 300
  • ساختار رنگ : CMYK
  • فونت ها : صمیم ، شبنم ، ترافیک و Akrobat
طرح لایه باز کارت ویزیت طلا و جواهر فروشی + فونت ها

بلافاصله پس از خرید محصول شما می توانید فایل را دانلود نمایید.
( لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد )

پیش نمایش :

فایل لایه باز کارت ویزیت طلافروشی
لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت