Search
Close this search box.
کارت ویزیت رستوران

درود فراوان بر شما کاربران و بینندگان گرامی و ارجمند تارنما فارس گرافیک، فایل لایه باز ” کارت ویزیت رستوران ” را با کیفیت و امکانات شگفت انگیز برای شما آماده نموده ایم.

دیگر پروژه های فروشی تارنما فارس گرافیک

با گذر زمان و پیشرفت علم روش های تبلیغاتی نیز به روزتر می شوند ، امروزه شیوه های تبلیغاتی قدیمی منسوخ گردیده است و باید به سبک امروز تبلیغات نمود تا مخاطب بیشتری به کار خود جذب نمایید . کارت ویزیت شامل تبلیغات چاپی می باشد که با ارائه آن به مشتریان محترم میتوانید در بهره مندی از وقت صرفه جویی نمایید و همچنین دیگر نیازی به نوشتن شماره تلفن و یا آدرس رستوران خود بر روی کاغذ پاره نیست و مشتری همیشه کارت ویزیت را به همراه خود خواهد داشت.

کارت ویزیت رستوران شما سطح کاری شما را نشان می دهد، هرچقدر هم رستوران شما زیبا و شیک باشد و غذای شما درجه یک و با کیفیت باشد، اما اگر کارت ویزیت شما ساده و بی روح باشد این ویژگی ها را با مشتری آشنا نمی سازد، کارت ویزیت شما باید به قدری جذاب و خاص باشد که هر مشتری برای یک بار هم که شده بخواهد طعم غذای شما را بچشد و ساعات خوشی داشته باشد. پس شما نیازمند یک کارت ویزیت رستوران زیبا و جذاب هستید که نظر مخاطب را جلب نماید.

کارت ویزیتی که ما برای شما آماده کرده ایم مناسب رستورانها می باشد و شامل دو فایل لایه باز
به صورت پشت و رو ، در ابعاد 9 در 5 سانتی متر با رنگ بندی نارنجی ، زرد و سبز می باشد که می توانید با هزینه ای اندک به کسب و کار خود رونق بدهید.

مشخصات کارت ویزیت رستوران :

  • ابعاد: 5.72×9.53 cm
  • فونت: PSD
  • رزولوشن : 300
  • ساختار رنگ : CMYK
فایل لایه باز کارت ویزیت رستوران

بلافاصله پس از خرید محصول شما می توانید فایل را دانلود نمایید.
( لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد )

پیش نمایش :

فایل لایه باز کارت ویزیت رستوران
لطفا به این محتوا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت