Search
Close this search box.
زیباسازی اسم پروفایل تلگرام

درود .در این پست آموزش تغییر ظاهر و زیباسازی اسم پروفایل را برای شما آماده کرده ایم که اگر از کاربران مسنجر محبوب تلگرام باشید حتما متوجه برخی از پروفایل های جذاب و منحصر به فردی سایرین شده اید و مایل باشید شما هم یک پروفایل متشکل از کارکترهای جلب توجه کننده برای خود بسازید ولی در حالت پیش فرض فونت های استفاده شده در سیستم عامل اندروید دیده نمی شود و یا اگر بخواهیم از آن ها استفاده کنیم باید دیواس خود را روت کنیم و از برنامه هایی خاص بهره ببریم. در این پست قصد داریم دو روش برای تغییر ظاهر نوشته و فونت پروفایل معرفی نماییم که روش اول با کمک سایت و دیگری به کمک برنامه می باشد که بر حسب سلیقه میتوانید یکی ازآنها را استفاده نمایید.

روش اول :

سایت www.copypastekon.ir متن شما را ویرایش می نماید و با وارد کردن متن خود چندین ظاهر متفاوت از آن را مشاهده خواهید کرد .

وارد سایت شوید ( اینجا کلیک نمایید ) و داخل کادر عبارت فارسی یا لاتین دلخواه خود را وارد نمایید و یکی از نمونه های ارائه شده را انتخاب کرده و کپی نمایید.

زیباسازی نام پروفایل

روش دوم زیباسازی اسم پروفایل :

Font Changer عنوان یک اپلیکیشن خاص برای تغییر فونت متون مختلف می باشد که توسط استودیو Pixster Studio برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار به کاربرانش اجازه می دهد تا بدون پیچیدگی به بیش از 110 فونت مختلف دسترسی داشته باشند و متن هایشان را به کمک آن ها ایجاد کنند. علاوه بر این همان طور که از عنوان مطلب نیز مشخص است کار با این برنامه بسیار آسان است ؛ به صورتی که تنها کافیست فونت را انتخاب کنید و در محیط همین اپ شروع به نوشتن متن مورد نظرتان کنید و در پایان متن ایجاد شده را با فونتی کاملا متفاوت کپی نمایید و هرجا دوست دارید از آن بهره ببرید!

پیش نمایش چند فونت پر مخاطب در این اپ :

زیباساز اسم پروفایل

برخی از امکانات برنامه Font Changer Pro اندروید برای زیباسازی اسم پروفایل :

  • تغییر فونت متن ها بدون نیاز به روت
  • دسترسی به طیف گسترده ای از انواع فونت ها
  • امکان استفاده از شکلک هایی خاص و ساخته شده از حروف و اشکال
  • روش کار بسیار ساده و آسان در مقایسه با برنامه های مشابه
  • دسته بندی تمامی شکلک های موجود بر اساس گروه هایی مختلف

اپلیکیشن Font Changer Pro توانسته است با پشتیبانی از قابلیتی خاص بدون نیاز به هیچ گونه دسترسی به روت توجه کاربران را جلب کند که هم اکنون می توانید این برنامه را از باکس دانلود سایت دریافت نمایید ؛ این نسخه همه قابلیت ها را شامل میشود و بدون محدودیت زمانی می توانید از آنها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v2.3:

* اضافه شدن 40 فونت جدید
* بهبود توانایی ها و رفع مشکلات برنامه

برای دانلود برنامه کلیک نمایید

4.3/5 - (6 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت