Search
Close this search box.
دانلود پلاگین فتوشاپ RA Beauty Retouch Panel
دانلود پلاگین فتوشاپ RA Beauty Retouch Panel

درود بر شما کاربران ارجمند وبسایت فارس گرافیک، با پلاگین فتوشاپ ” RA Beauty Retouch Panel v 3.3 ” در خدمت شما طراحان ارجمند و کاربران گرامی وبسایت فارس گرافیک هستیم.

RA Beauty Retouch Panel 3.3 نام یک پلاگین حرفه ای و کاربردی برای فتوشاپ است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند به تصاویر خود جلوه‌ای زیبا و جذاب ببخشد. همانطور که می‌دانید، فتوشاپ یک محصول نرم افزاری قدرتمند از کمپانی ادوبی (Adobe) است که عمده کاربران به منظور ویرایش و روتوش عکس از آن استفاده می‌کنند. در صورتی که شما نیز از فعالان حوزه گرافیک بوده و می‌خواهید به تصاویر خود جلوه‌ای زیبا و جذاب ببخشید، پیشنهاد می‌کنیم جعبه ابزار فعلی را به هیچ وجه از دست ندهید. به کمک این برنامه امکانی برایتان مهیا خواهد شد که بتوانید به عکس‌های خود جلوه‌ای زیبا و چشم‌نوازتر هدیه کرده و سپس آن را با دیگر دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

این برنامه به عکاسان کمک می‌کند تا بتوانند با استفاده از یک پنل جذاب، تصاویر خود را زیباسازی کرده و پرتره‌هایی خاص و فوق‌العاده را خلق کنند. از این نرم افزار شما می‌توانید به منظور ویرایش و رتوش عکس‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال تنها کافی‌ست که تصویر پرتره خود را وارد محیط فتوشاپ کرده و سپس با بهره‌گیری از ده‌ها ابزار مخصوص این پلاگین، شروع به رتوش صورت و تغییر در مشخصه‌های آن کنید.

ویژگی های نرم افزار RA Beauty Retouch Panel

  • امکان زیباسازی تصاویر با استفاده از ده‌ها ابزار خاص و جذاب
  • دارا بودن مستندات آموزشی متعدد
  • زیباسازی محیط کاری فتوشاپ متناسب با نیاز عکاسان
  • امکان ویرایش و رتوش حرفه‌ای تصاویر
  • مناسب برای ویرایش تصاویر پرتره

محیط پلاگین

دانلود پلاگین فتوشاپ RA Beauty Retouch Panel
4.5/5 - (6 امتیاز)

6 پاسخ

    1. سلام و وقت بخیر
      نسخه فتوشاپ خودتون رو چک کنید مطابف باکس اطلاعات پست باشد
      از بروز بودن و کافی بودن اطلاعات سخت افزاری خود مطمئن باشید اگر از کارت گرافیک انویدیا استفاده میکنید فتوشاپ را در لیست نرم افزار های استفاده کننده از کارت گرافیک اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت