Search
Close this search box.

پروژه افترافکت دابل اکسپوژر ۲D and 3D Double Exposure Pack

باسلام خدمت کاربران و بازدید کنندگان فارس گرافیک . اینبار در خدمت شما هستیم با پروژه اماده افترافکت دابل اکسپوژر سه بعدی همراه با اموزش که هم اکنون می توانید از سایت فارس گرافیک دانلود نمایید.

پروژه افترافکت دابل اکسپوژر ۲ بعدی و ۳ بعدی ۲D and 3D Double Exposure Pack یکی از جدیدترین و کاربردی ترین پروژه های نرم افزار افتر افکت می باشد. دابل اکسپوژر افکتی خلاقانه و کاربردی ای می باشد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و می توانید با استفاده از آن تصاویزی زیبا را خلق کنید.

پروژه آماده افترافکت چیست؟

پروژه افترافکت یک قالب آماده ویدیویی قابل سفارشی‌سازی و در واقع یکی از بهترین منابع برای ایجاد ظاهر حرفه‌ای و با کیفیت بالا در ویدیو است. معمولا وقتی یک طراح موشن روی پروژه‌ای در افترافکت کار میکند، از ساختار و فرمتی استفاده میکند که توسط افراد دیگر قابل ویرایش نیست. در این حالت معمولا طراحان اجزای مختلف را نامگذاری نمیکنند، خوب دسته‌بندی نمیکنند و ساختار گیج‌کننده‌ای از فایل‌ها را ایجاد میکنند. در صورتیکه فایل های آماده افترافکت مرتب هستند و استفاده از آنها آسان است و معمولا همراه با راهنمای آموزش استفاده می باشند.

فایل آماده افترافکت خوب طوری طراحی میشود که اکثر کاربران بتوانند به آسانی متن، رنگ و اجزای طراحی را تغییر دهند بدون اینکه لازم باشد ساختار فایل پیچیده‌ای که توسط طراح موشن گرافیک ایجاد شده را درک کنند. معمولا طراح کامپوزیشن‌های آماده‌ای در اختیار میگذارد که به شما اجازه میدهد خیلی ساده تصویر یا فوتیج خود را داخل آن قرار دهید و نوشته‌ها را با سرعت ویرایش کنید.

برای اینکه از پروژه افترافکت استفاده کنید به یک نسخه از نرم افزار افترافکت نیاز دارید. برای کسانی که با این برنامه آشنا نیستند باید گفت که این نرم افزار برای ساخت موشن گرافیک و جلوه های ویژه بصری استفاده می شود. بعضی طراحان کل فعالیت شغلی خود را صرف استاد شدن در افترافکت می کنند، اما اکثریت کاربران افترافکت از آن برای ساخت گرافیک‌های ساده یا جلوه های ویژه برای ویدیو استفاده میکنند.

مشخصات :

  • بدون نیاز به پلاگین های جانبی
  • کیفیت Full HD
  • دوربین ۳ بعدی
  • همراه با فیلم آموزش استفاده

پیش نمایش:

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت