Search
Close this search box.

دانلود موکاپ ایجاد افکت سیاه و سفید ویژه پروفایل

باسلام خدمت شما بازدیدکنندگان و کاربران عزیز فارس گرافیک . در این نوشته از فارس گرافیک موکاپ ایجاد افکت سیاه و سفید روی تصاویر را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم.

۴۵۱امروزه با پیدایش پیام رسان ها بسیاری از افراد به دنبال به نمایش گذاشتن تصاویر خود هستند، برخی با حضور در آتلیه به دنبال ویرایش و هر چه زیباتر کردن تصاویر خود هستد، برخی دیگر نیز می خواهند خودشان تصاویر را ویرایش نمایند.

ما برای شما موکاپی را طراحی کرده ایم که با قرار دادن تصویر خود در آن افکت محبوب و زیبای سیاه و سفید ، یا روشن و تیره روی تصویرتان اعمال می شود.فقط توجه داشته باشید که باید پس زمینه ی تصویرتان را مشکی کنید و سپس داخل موکاپ قرار دهید.

اندازه این موکاپ ویژه پروفایل هست که میتوانید تصویر آماده شده را برای پروفایل شبکه های مجازیتان استفاده نمایید و خاص باشید.

این موکاپ کاملا لایه باز بوده و ما برای شما چندین افکت قرار داده ایم که علاوه بر افکت سیاه و سفید بتوانید تصاویرتان را حتی رنگی ولی با افکت تیره و روشن طراحی کنید.و حتی می توانید براحتی افکت ها را با توجه به سلیقه و تصویر خود تنظیم کنید که آموزش اینکار را در ادامه برایتان قرار داده ایم.

آموزش:

  • برای قرار دادن عکس بر روی موکاپ روی لایه “Click Here ” دابل کلیک نمایید تا وارد صفحه جدیدی شوید.
  • در صفحه جدید عکس خود را وارد کرده و سپس صفحه را ذخیره کرده (Ctrl+S) و آن را ببندید.
  • با اینکار بصورت خودکار تصویر شما روی موکاپ مونتاژ خواهد شد .
  • برای تنظیم افکت ها و تیره یا روشن کردن تصویر پوشه black effect را باز کرده و روی قسمت انتخابی در تصویر زیر دابل کلیک کنید که پنجره ی تنظیمات برای شما نمایان میشود.

دانلود موکاپ ایجاد افکت سیاه و سفید ویژه پروفایل

  • اگر میخواهید تصویرتان سیاه و سفید نباشد در پوشه effects میتوانید لایه سیاه و سفید را غیر فعال کنید و قرمزی یا زردی تصویر خود را با لایه های مربوطه تنظیم نمایید.

پیش نمایش افکت:

4.5/5 - (2 امتیاز)

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

دسته بندی فروشگاه سایت

استفاده از امکان جستجو محتوای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

دسته بندی وبسایت